Deel dit artikel ‹ Terug

Belangrijke informatie over openingstijden en aanvragen documenten

Geplaatst op: dinsdag 23 november 2021


Op 1 januari 2022 is het dan echt zover: de gemeenten Boxmeer, Cuijk, Grave, Mill en Sint Hubert en Sint Anthonis gaan samen verder als één gemeente Land van Cuijk. Achter de schermen wordt door veel betrokkenen hard gewerkt aan de inrichting van de nieuwe gemeente. Dit heeft tijdelijk gevolgen voor de dienstverlening die we u kunnen bieden.

 

Wij werken op afspraak

Wij ontvangen bezoekers momenteel alleen op afspraak. Voor veel van de beschikbare informatie en diensten kunt u ook terecht op onze website www.sintanthonis.nl.


Wilt u een afspraak plannen of heeft u een andere vraag?

Bel ons algemene nummer      (0485) 38 88 88

Stuur een e-mail                      postbus@sintanthonis.nl

Stel uw vraag via WhatsApp     (06) 30 35 31 00

 

Extra openingstijden november en december

Op de volgende maandagen hebben wij een extra balie open in de avond:

Maandag 29 november

Maandag 6 december

Maandag 13 december

Maandag 20 december

Tot en met 24 december zijn we de middagen geopend tot 17.00 uur m.u.v. de vrijdagen en dinsdag 21 december (dan zijn we tot 12.30 uur open).

 

Beperkt open

Van maandag 27 december tot en met donderdag 30 december zijn we uitsluitend in de ochtend geopend van 09.00 uur tot 12.00 uur. In deze week is het niet meer mogelijk om een (spoed)aanvraag te doen voor een reisdocument, rijbewijs, uittreksel of een verhuizing. We zijn dan alleen open voor de burgerlijke stand (u kunt telefonisch een afspraak maken voor het aangeven van geboorte of overlijden).

 

Alleen telefonisch bereikbaar

Op vrijdag 31 december is het gemeentehuis volledig gesloten maar zijn we wel telefonisch bereikbaar tot 12.30 uur.

 

Wat betekent dit voor het maken van een afspraak of het aanvragen van uw rijbewijs en reisdocumenten?

Vanaf 17 december is het niet meer mogelijk om regulier afspraken in te plannen. U kunt vanaf dan alleen spoedafspraken (hier zijn wel extra kosten aan verbonden) voor rijbewijzen en reisdocumenten maken. Daarom adviseren wij u om uw afspraak voor het aanvragen van een rijbewijs of reisdocument in te plannen vóór 17 december. Uitsluitend een spoedaanvraag is mogelijk tot 22 december. Documenten die zijn aangevraagd, kunnen tot en met 24 december 12.00 uur worden afgehaald bij burgerzaken. Documenten die niet op tijd zijn afgehaald, worden vernietigd. U dient deze dan ook opnieuw aan te vragen. Dus zorg dat u uw document uiterlijk 24 december heeft afgehaald.

 

Op de hoogte blijven

Houd onze communicatiekanalen in de gaten voor de laatste ontwikkelingen met betrekking tot onze dienstverlening. Kijk hiervoor ook op www.sintanthonis.nl

 

En vanaf 1 januari verwelkomen wij u graag in onze nieuwe gemeente! Kijk voor actuele informatie alvast op www.gemeentelandvancuijk.nl