Deel dit artikel ‹ Terug

Jonge Millse onderneemster trekt met Vastgoed-promotie.nl woningmarkt op gang

Geplaatst op: maandag 21 oktober 2013


Vastgoed-promotie.nl maakt het verschil in wel of niet gezien worden”

Je hoort het vaak en overal; de vastgoedmarkt zit op slot. Toch zijn er tal van belangstellenden op zoek naar een woning, bedrijfspand of bouwkavel. Keuze is er voor hen voldoende. Maar hoe zoekt, vindt en kiest men uiteindelijk uit het grote aanbod en hoe kan de verkopende partij daar invloed op uitoefenen? Die vraag stelde Linda de Kleijne uit Mill zich ook. Al haar bevindingen bundelde zij samen met enkele andere specialisten onlangs in het bedrijf Vastgoed-promotie.nl. en dat met succes.

Linda de Kleijne (28 jaar): “Bij het opstarten van Vastgoed-promotie.nl stelde ik mezelf de vraag, hoe zoeken belangstellenden naar een woning, wanneer raken ze enthousiast en wat moet er gebeuren om daadwerkelijk de stap te nemen om een afspraak te maken om te gaan kijken.” Daar was ze al snel uit. “Het gaat om gevoel. Een te koop staand object moet goed gepresenteerd worden. Niet alleen met een advertentie zoals makelaars en ontwikkelaars vaak gewend zijn, maar het hele plaatje moet kloppen.”

Welke middelen zijn er om dat plaatje compleet te maken? Linda somt op: “Welke media gebruik je, wanneer zet je de sociale media in en wanneer niet, wat doe je met banners, hoe geef je een flyer, advertentie of website vorm zodat die de juiste uitstraling heeft.” Kortom, hoe doe je de promotie rond vastgoed. Die vraag staat bij Linda bij elke opdracht opnieuw centraal. “Daarmee kan men zichzelf onderscheiden. Vastgoed-promotie.nl maakt het verschil in wel of niet gezien worden. Daar begint het mee. Niet gezien worden is sowieso niet verkopen.”

Makelaars, woningcorporaties en ook projectontwikkelaars zitten qua vastgoedpromotie volgens Linda vaak vast in hun creativiteit. “Ik probeer dat wat los te trekken door met frisse en nieuwe vormgeving te komen.” Dat doet zij overigens niet alleen. “Zelf ben ik van huis uit grafisch vormgever. Maar om lekker creatief te blijven werk ik samen met diverse andere specialisten op dit gebied. Zo kan Vastgoed-promotie.nl altijd snel schakelen, opdrachten uitvoeren en tijdig leveren.” Dat ze met Vastgoed-promotie.nl de woningmarkt op gang brengt gaat Linda te ver. “Maar ik merk wel dat de objecten die wij promoten meer aandacht krijgen en er vaker informatie over wordt gevraagd, dan bij andere vergelijkbare projecten.”

Meer weten? Bekijk dan de website www.vastgoed-promotie.nl of stuur een mailtje naar info@vastgoed-promotie.nl. Linda vertelt graag meer over haar werkwijze en mogelijkheden.