Deel dit artikel ‹ Terug

Landelijke bekendheid voor Stichting Hart in Actie!

Geplaatst op: donderdag 20 juni 2013


18 juni kreeg oprichter/voorzitter Toon Hermsen van Stichting Hart in Actie, uit handen van directeur Dhr. Jelle Datema van Nolin Uitgevers BV uit Hoogezand de eerste serie informatiebrochures overhandigt. De eerste informatiebrochure bestaat uit een oplage van minimaal 300.000 stuks en wordt landelijk verspreidt. Deze landelijke publiciteit wordt gerealiseerd door Nolin Uitgevers BV, die driemaal jaarlijks een gratis informatiebrochure gaat verzorgen voor Stichting Hart in Actie.

Het unieke SponsorPublicatieConcept van Nolin Uitgevers BV stelt Stichting Hart in Actie in staat om voor rekening van de uitgever op professionele wijze een informatiebrochure uit te geven. Essentieel voor het realiseren van de doelstellingen van Stichting Hart in Actie is een goede communicatie naar de doelgroepen binnen en buiten de organisatie. Een goede en professionele communicatie door de publicatie van een folder of brochure onderstreept het maatschappelijke belang van Stichting Hart in Actie en kan als marketinginstrument bijdragen aan het verder verwezenlijken van de doelstellingen.

Wat wil Stichting Hart in Actie bereiken
Stichting Hart in Actie (ANBI) wil mensen met een chronische beperking op basis van hun eigen behoeften en mogelijkheden stimuleren om te (blijven) sporten en bewegen. Dit doet zij samen met partners in de sport, zorg, onderwijs, revalidatie en overheid.

Meer weten?
Voor nadere informatie kunt u contact opnemen met Toon Hermsen van Stichting Hart in Actie, tel: 0485-451847. U kunt ook mailen naar info@hartinactie.nl. Voor uitvoerige informatie kunt u terecht op de uitgebreide website: www.hartinactie.nl .